6 МАЯ, среда
ОБЖ
ТЕМА:Здоровый образ жизни. Гигиена дыхания
ЖМИ СЮДА! Жми сюда! ЖМИ СЮДА!
БЕЛАРУСКАЯ МОВА
ТЭМА: Кантрольная работа па тэме "Прыметнік"
МАТЕМАТИКА
ТЕМА: Письменное деление трёхзначного числа на однозначное число( случаи вида 328 : 4)
а) посмотри видео:
б) открой учебник и рассмотри на с.108 как выполняется письменное деление 328 : 4
в) Реши в тетради № 1, 2, 3, стр.108
№ 4, 5, 6, 7, стр.109
Д.з. с. 109, № 1, 2
РУССКИЙ ЯЗЫК
ТЕМА: Глагол как часть речи, его значение, роль в предложении
а) посмотри видео:
г) выполни упр. 178 с. 104 устно, упр.179,с. 105 письменно.
Д.з. С.105, упр. 180, правило
ТРУДОВОЕ ОБУЧЕНИЕ
ТЕМА:Технология вязания цепочки из воздушных петель
Если забыли, как делать воздушные петли, посмотри видео за прошлый урок( 29 апреля). Удачи!
ОБЖ
ТЕМА:Здоровый образ жизни. Гигиена дыхания
ЖМИ СЮДА! Жми сюда! ЖМИ СЮДА!
БЕЛАРУСКАЯ МОВА
ТЭМА: Кантрольная работа па тэме "Прыметнік"
1. Сярод прапанаваных слоў выпісаць спачатку назоўнікі , а пасля прыметнікі.
Бялізна, бяліць, белаваты, зелянець, зеляніна,зялёны, жарт, жартаваць, жартоўная.
2. Знайдзіце ў тэксце прыметнікі, якія звязаны з выдзеленымі назоўнікамі.
Запішыце іх па ўзоры: дзень (які?) летні.
З раніцы вялізная мядзведзіца накіравалася на глухое балота. За ёю пайшлі маленькія медзведзяняты. Хутка ім надакучыла. Яны залезлі на стары дуб і пачалі назіраць за сваёй маці.
3. Прыметнік, што ў дужках спалучыце з назоўнікамі. Выдзеліце канчаткі прыметнікаў.
Выпадак, кніга, здарэнне, знаходкі (цікавы).
4. Спішыце, устаўляючы канчаткі прыметнікаў. Вызначце лік і род прыметнікаў.
Глыбок… возера, крут.. бераг, шырок… рака, квяціст… лугі.
Бялізна, бяліць, белаваты, зелянець, зеляніна,зялёны, жарт, жартаваць, жартоўная.
2. Знайдзіце ў тэксце прыметнікі, якія звязаны з выдзеленымі назоўнікамі.
Запішыце іх па ўзоры: дзень (які?) летні.
З раніцы вялізная мядзведзіца накіравалася на глухое балота. За ёю пайшлі маленькія медзведзяняты. Хутка ім надакучыла. Яны залезлі на стары дуб і пачалі назіраць за сваёй маці.
3. Прыметнік, што ў дужках спалучыце з назоўнікамі. Выдзеліце канчаткі прыметнікаў.
Выпадак, кніга, здарэнне, знаходкі (цікавы).
4. Спішыце, устаўляючы канчаткі прыметнікаў. Вызначце лік і род прыметнікаў.
Глыбок… возера, крут.. бераг, шырок… рака, квяціст… лугі.
5. Са слоў складзіце і запішыце сказ. Падкрэсліце хвалістай лініяй прыметнікі. Абазначце канчаткі прыметнікаў, вызначце іх лік і род.
хлопчык, цікавую, бібліятэцы, у, узяў, школьнай, кніжку
хлопчык, цікавую, бібліятэцы, у, узяў, школьнай, кніжку
МАТЕМАТИКА
ТЕМА: Письменное деление трёхзначного числа на однозначное число( случаи вида 328 : 4)
а) посмотри видео:
в) Реши в тетради № 1, 2, 3, стр.108
№ 4, 5, 6, 7, стр.109
Д.з. с. 109, № 1, 2
РУССКИЙ ЯЗЫК
ТЕМА: Глагол как часть речи, его значение, роль в предложении
а) посмотри видео:
б) открой учебник на с. 103 , прочитай правило и выучи его наизусть.
в) выполни задание: Жми сюда!г) выполни упр. 178 с. 104 устно, упр.179,с. 105 письменно.
Д.з. С.105, упр. 180, правило
ТРУДОВОЕ ОБУЧЕНИЕ
ТЕМА:Технология вязания цепочки из воздушных петель
Если забыли, как делать воздушные петли, посмотри видео за прошлый урок( 29 апреля). Удачи!
Комментариев нет:
Отправить комментарий