14 МАЯ, четверг
БЕЛАРУСКАЯ ЛІТАРАТУРА
ТЭМА:Міхась Даніленка Даніленка "Ордэн"; абагульняючыя заняткі па раздзеле "Мірна жыць- шчаслівым быць"
а) прачытайце інфармацыю:
Салдаты і камандзіры за подзвігі атрымлівалі медалі
і ордэны. Прычым, ордэны ўручалі за самыя смелыя і часам неверагодныя подзвігі.
Адным з самых значных ордэнаў лічыцца ордэн Айчыннай вайны. Ім узнагароджваліся
асобы радавога і кіруючага саставу Чырвонай Арміі і партызанскіх атрадаў.
Узнагароджванне ордэнам часта праходзіла ў баявой абстаноўцы адразу пасля
здзяйснення подзвігу. Знак ордэна Айчыннай вайны I ступені ўяўляе сабой выяву
выпуклай
пяціканцовай зоркі, пакрытай рубінава-чырвонай эмаллю
на фоне залатых промняў. У сярэдзіне зоркі – залатая выява сярпа і молата на
рубінава-чырвонай круглай пласцінцы, акаймаванай белым эмалевым паяском, з
надпісам “Отечественная война” і залатой зорачкай у ніжняй частцы паяска. На
залатой зорцы адлюстраваны канцы вінтоўкі і шашкі. Знак ордэна Айчыннай вайны
II ступені выраблены з серабра. Часткі ордэна, не пакрытыя эмаллю, пазалочаны.
в) адкажыце на пытанні на с. 92.
г) выканайце тэст:
1.У раздзеле “Мірна жыць –
шчаслівым быць” усе
апавяданні на якую тэму?
апавяданні на якую тэму?
А)шчасце;
Б)вайна;
В) мір;
2.Якое апавяданне напісаў
Алесь Махнач?
А)Юныя абааронцы;
Б)Помнік герою;
В)Хлеб;
3.Хто напісаў верш “Помнік
герою”?
А)Міхась Пазнякоў;
Б)Іван Муравейка;
В)Міхась Даніленка;
4. Якое апавяданне напісаў
Міхась Даніленка?
А) “Ордэн”;
Б) “Хлеб”;
В) “Юныя абаронцы”;
5.Што такое лазарэт?
А)комната;
Б)кватэра;
В)бальніца;
6.Віця, яго кот і сяржант
Перапечка - героі якога
апавядання?
апавядання?
А) “Хлеб”;
Б) “Юныя абаронцы”;
В) “На вайне і не такое бывае
(Подзвіг ката Марціна)”;
7.Дзед, унук Максімка і
патлаты хлопец - героі якога
апавядання?
апавядання?
А) “Хлеб”;
Б) “Ордэн”;
В) “На вайне і не такое бывае
(Подзвіг ката Марціна)”;
8.Маці, Толік і
хлопчык-расказчык - героі якога
апавядання?
апавядання?
А) “Хлеб”;
Б) “Юныя абаронцы”;
В) “Ордэн”;
9.Нюра, Валя і кантужаны
пагранічнік - героі якога
апавядання?
апавядання?
А) “Юныя абаронцы”;
Б) “На вайне і не такое бывае
(Подзвіг ката Марціна)”;
В) “Хлеб”;
10.Складзіце і запішыце
прыказку з слоў: “Радзіму, той,
герой, гарой, за, хто”
герой, гарой, за, хто”
БЕЛАРУСКАЯ МОВА
ТЭМА:Работа над памылкамі. Змяненне дзеясловаў прошлага часу па родах
а) паглядзі відэа:
б) разгарні падручнік на с. 112 - 113, разгледзь табліцу ў пр. 196, прачытай правіла на с. 113
в)выканай заданне: Націскай тут!
г) выканай пісьмова пр. 197, с.113 (па ўзоры);
д) вусна разбяры пр. 198, с. 114;
е) выканай пісьмова ў сшытак пр.199, 202(1), 205;
Д.з.с.118, пр. 207
ИЗО
ТЕМА: Передача цветового образа объектов и явлений природы. Гроза надвигается
в) нарисуй свой рисунок. Удачи!
Комментариев нет:
Отправить комментарий