среда, 13 мая 2020 г.


14 МАЯ, четверг

БЕЛАРУСКАЯ ЛІТАРАТУРА

ТЭМА:Міхась Даніленка Даніленка "Ордэн"; абагульняючыя заняткі па раздзеле "Мірна жыць- шчаслівым быць"


а) прачытайце інфармацыю:

 Салдаты і камандзіры за подзвігі атрымлівалі медалі і ордэны. Прычым, ордэны ўручалі за самыя смелыя і часам неверагодныя подзвігі. Адным з самых значных ордэнаў лічыцца ордэн Айчыннай вайны. Ім узнагароджваліся асобы радавога і кіруючага саставу Чырвонай Арміі і партызанскіх атрадаў. Узнагароджванне ордэнам часта праходзіла ў баявой абстаноўцы адразу пасля здзяйснення подзвігу. Знак ордэна Айчыннай вайны I ступені ўяўляе сабой выяву выпуклай

пяціканцовай зоркі, пакрытай рубінава-чырвонай эмаллю на фоне залатых промняў. У сярэдзіне зоркі – залатая выява сярпа і молата на рубінава-чырвонай круглай пласцінцы, акаймаванай белым эмалевым паяском, з надпісам “Отечественная война” і залатой зорачкай у ніжняй частцы паяска. На залатой зорцы адлюстраваны канцы вінтоўкі і шашкі. Знак ордэна Айчыннай вайны II ступені выраблены з серабра. Часткі ордэна, не пакрытыя эмаллю, пазалочаны. 


б) адкрыйце падручнік і прачытайце апавяданне на с. 90 - 92;
в) адкажыце на пытанні на с. 92.
г) выканайце тэст:


1.У раздзеле “Мірна жыць – шчаслівым быць” усе 

апавяданні на якую тэму?

А)шчасце;
Б)вайна;
В) мір;
2.Якое апавяданне напісаў Алесь Махнач?
А)Юныя абааронцы;
Б)Помнік герою;
В)Хлеб;
3.Хто напісаў верш “Помнік герою”?
А)Міхась Пазнякоў;
Б)Іван Муравейка;
В)Міхась Даніленка;
4. Якое апавяданне напісаў Міхась Даніленка?
А) “Ордэн”;
Б) “Хлеб”;
В) “Юныя абаронцы”;
5.Што такое лазарэт?
А)комната;
Б)кватэра;
В)бальніца;
6.Віця, яго кот і сяржант Перапечка - героі якога 

апавядання?
А) “Хлеб”;
Б) “Юныя абаронцы”;
В) “На вайне і не такое бывае (Подзвіг ката Марціна)”;
7.Дзед, унук Максімка і патлаты хлопец - героі якога 

апавядання?
А) “Хлеб”;
Б) “Ордэн”;
В) “На вайне і не такое бывае (Подзвіг ката Марціна)”;
8.Маці, Толік і хлопчык-расказчык - героі якога 

апавядання?
А) “Хлеб”;
Б) “Юныя абаронцы”;
В) “Ордэн”;
9.Нюра, Валя і кантужаны пагранічнік - героі якога 

апавядання?
А) “Юныя абаронцы”;
Б) “На вайне і не такое бывае (Подзвіг ката Марціна)”;
В) “Хлеб”;
10.Складзіце і запішыце прыказку з слоў: “Радзіму, той, 

герой, гарой, за, хто”

Д.з. С.90 -92, выразна чытаць па ролях

БЕЛАРУСКАЯ МОВА

ТЭМА:Работа над памылкамі. Змяненне дзеясловаў прошлага часу па родах


а) паглядзі відэа:



б) разгарні падручнік на с. 112 - 113,  разгледзь табліцу ў пр. 196, прачытай правіла на с. 113
в)выканай заданне:  Націскай тут!
г) выканай пісьмова пр. 197, с.113 (па ўзоры);
д) вусна разбяры пр. 198, с. 114;
е) выканай пісьмова ў сшытак пр.199, 202(1), 205;

Д.з.с.118, пр. 207


ИЗО 
ТЕМА: Передача цветового образа объектов и явлений природы. Гроза надвигается
           

а) посмотри презентацию: Жми сюда!
б) рассмотри картинки:

Кучево-дождевые


Линейная


Зарисовка для картины



коллаж грозы

в) нарисуй свой рисунок. Удачи!

Комментариев нет:

Отправить комментарий