23 апреля, четверг
1) БЕЛАРУСКАЯ ЛІТАРАТУРА
ТЭМА: Міхась Даніленка "Маленькі фермер";
в) прачытай апавяданне і адкажы на пытанні:
в) навучыся выразна чытаць верш.
2) БЕЛАРУСКАЯ МОВА
ТЭМА: Змяненне прыметнікаў па ліках
а) разгарні падручнік на ст. 90, прачытай і выканай вусна пр. 155;
б) прачытай правіла на ст. 91;
ЗАПОМНІ! У прыметнікаў множнага ліку род не вызначаецца.
в) выканай заданне Націскай тут!;
г) выканай вусна пр. 156, ст. 91;
д) паглядзі на табліцу і звярні ўвагу на канчаткі прыметнікаў у адзіночным і множным ліку.
выканай заданне Націскай тут!
3) ИЗОБРАЗИТЕЛЬНОЕ ИСКУССТВО
ТЕМА: Выразительные средства архитектуры. Сказочный замок
а) посмотри видео:
б) посмотри картинки:
1) БЕЛАРУСКАЯ ЛІТАРАТУРА
ТЭМА: Міхась Даніленка "Маленькі фермер";
а) адкажы ны пытанні:
- -Што вы ведаеце пра прафесію фермер?
- -Якія словы можна суаднесці з гэтай прафесіяй?
б) звярні ўвагу на словы:
Слоўнікавая работа: касмыль, валок, валкаваць, павець.
Павець - пляцоўка пад страхой на слупах, прызначаная для хавання чаго-н. ад дажджу, непагоды.
в) прачытай апавяданне і адкажы на пытанні:
- Куды пераехалі Максімавы бацькі?
- Хто такі фермер?
- Зачытайце апісанне, якое дала прафесіі фермер маці?
- Ці лёгка быць фермерам?
- Якую пасільную дапамогу аказваў сям’і Максімка?
г) падзялі апавяданне на сэнсавыя часткі, дай загаловак кожнай частцы, перакажы па плане.( зрабі фотоздымак плана і прышлі на вайбер).
Змітрок Марозаў "Тата ў Ромы -аграном"
а) звярні ўвагу на словы:
Слоўнікавая работа: зябліва, дбаць, кампост, ток, турботы.
Зябліва - ўзворванне поля, а таксама поле, узаранае з восені пад веснавую сяўбу.
Дбаць - праяўляць клопаты аб кім-, чым-н., турбавацца пра каго-, што-н.
Кампост - ўгнаенне, якое атрымліваецца ад змешвання з зямлёй або торфам розных адходаў расліннага, жывёльнага або мінеральнага паходжання.
б) прачытай верш і адкажы на пытанні:
б) прачытай верш і адкажы на пытанні:
- З якімі пытаннямі звярнуўся да бацькі сын Рома?
- Якой працай заняты аграном кожная парой года?
- Чаму Рома лічыць прафесію агранома самай лепшай?
в) навучыся выразна чытаць верш.
2) БЕЛАРУСКАЯ МОВА
ТЭМА: Змяненне прыметнікаў па ліках
а) разгарні падручнік на ст. 90, прачытай і выканай вусна пр. 155;
б) прачытай правіла на ст. 91;
ЗАПОМНІ! У прыметнікаў множнага ліку род не вызначаецца.
в) выканай заданне Націскай тут!;
г) выканай вусна пр. 156, ст. 91;
д) паглядзі на табліцу і звярні ўвагу на канчаткі прыметнікаў у адзіночным і множным ліку.
е) выканай пісьмова пр.157, пр. 158, ст. 92
ё) адкажы на пытанні:
- Што такое прыметнік?
- З якой часцінай мовы звязаны прыметнік?
- Якім членам сказа часцей за ўсё бывае прыметнік?
- Як змяняюцца прыметнікі?
- Як вызначыць род і лік ?
- Калі не вызначаецца род прыметніка?
Можаш запісацць адказы на відэа вышлі мне паслухаць.
Не забывай рабіць фотаздымак і прысылаць мне на вайбер.
3) ИЗОБРАЗИТЕЛЬНОЕ ИСКУССТВО
ТЕМА: Выразительные средства архитектуры. Сказочный замок
а) посмотри видео:
б) посмотри картинки:
в) нарисуй свой сказочный замок, используя художественные материалы на выбор.
г) сделай фото и пришли на вайбер. Удачи!
Комментариев нет:
Отправить комментарий